poetry Urdu

 Haider Ali🔥:
 جس _نظروں سے _نظر__انداز کرتے ہو .... 

انہی نظروں سے _ڈھونڈتے رہ جاؤ گے💔💔
۔۔۔
Haider Ali🔥:
 اچھا تو میں اب چلتا ہوں سفر آزاد پر

کوئی میرا پوچھے کہہ دینا انا للہ وانا الیھ راجعون
🙏

 Haider Ali🔥:
 غلط نہیں زمانے میں لاجواب ہیں ہم

سمجھ سکے نہ کوئی وہ کتاب ہیں ہم

 Haider Ali🔥:
 مکتب عشق سے ہر کوئی واقف نہیں..
پالینا ہی عشق نہیں " فنا " ھونا بھی عشق ہے...

 Haider Ali🔥:
 میرے تابوت پہ تم سسکیاں لکھنا 

اور لکھنا کہ ہجر میں مر گیا آخر

 Haider Ali🔥:
 "مکر گیا ہے وہ چاھتوں سے..!!! 

میری عادتوں کو خراب کرکے...!!!

 Haider Ali🔥:
 اب اس مقام پر میرا جنون آ جائے

تجھے جو منہ سے پکاروں تو خون آ جائے

Haider Ali🔥:
 کر سجدہ عشق عبادت دا
جدوں ہتھ چاسیں رب من جا سی

Haider Ali🔥:
 نہیں ہوگی تو کہہ دیں گے وفاداری نہیں ہوتی💔
مگر ہم سے محبت میں اداکاری نہیں ہوتی💔

 Haider Ali🔥: 
بہت اداس ہے میری سماعتوں کا جہاں___♡
کہاں سے ڈھونڈ  کے لاوں______آواز تری🔥👉

#❤🖤🖤

 Haider Ali🔥:
 کیسے بھولے گا وہ میری برسوں کی چاھت کو.
         فراز

دریا اگر سوکھ بھی جاۓ تو ریت سے نمی نھیں جاتی.
 Haider Ali🔥:
 مسکراہٹیں جھوٹی بھی ہوا کرتی ہیں جناب..!!

انسان کو دیکھنا نہیں سمجھنا سیکھو..!!💔

 Haider Ali🔥: 
کانچ کے ٹکڑے بن کر بکھر گئ زندگی میری 💔

کسی نے سمیٹا بھی نہیی ہاتھ زخمی ہونے کے ڈر سے 😭😰
 Haider Ali🔥: 
کیوں پاگل بنا پھرتا ہے ان پرندوں کے پیچھے,,

جن کو ہر درخت پر آشیانہ بنانے کا شوق ہے.
 Haider Ali🔥: 
‏مرض بڑھنے لگا پھر سے_______!!! 
عجب تم نے عیادت کی___________!!!

 Haider Ali🔥: 
غم کے دریا سے نکالے کوئی

مجھے جینا ہے بچا لے کوئی

Haider Ali🔥:
 !!زندگی بھر خود کو________💔💔____نواب سمجھتے رہے‎.‎😊

احساس تب ہوا جب ایک شخص سے پیار مانگا فقیر کی طرح...💔
Haider Ali🔥: 
آباد کر کے میرے دل میں اپنی یادوں کی دنیا. 

بچھڑ گئے ہم سے ہمیشہ کے لیے ہمیں اپنا کہنے والے. ...
💔💔💔💔💔💔

Haider Ali🔥: 
ﮐﺘﻨﮯ ﻋﺮﺻﮯ ﺳﮯ___،  ﭘﮕﮭﻞ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ ﻣَﯿﮟ..
ﻣﯿﺮﮮ ﻣﻮﻻ ﻣِﯿﮟ،  ﺧﺘﻢ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ.. ؟

 Haider Ali🔥:
 تم کو حق ہے کہ کسی روز کنارہ کر لو

ورنہ جیسا ہوں، میرے ساتھ گزارہ کر لو

Haider Ali🔥: 
❤محبت نام ہے جس کا وہ ایسی قید ہے یارو❤

❤کے عمریں بیت جاتی ہیں سزا پوری نہیں ہوتی❤
💗💗


 Haider Ali🔥:
 قریب آجاؤ کہ جینا ______مشکل ھے تیرے بن___❤

دل کو تم سے ھی نہیں تیری ھر ادا سے محبت ھے__💖😘.....

 Haider Ali🔥:
 جفا کی آگ تھم جائے، فخر ٹوٹے کبھی محسنؔ۔۔۔۔

چلے آنا میرے ہو کر میں ماضی پھر بھلا دوں گا۔۔۔۔

 Haider Ali🔥:
 سچ کہا تھا میرے استاد نے بہت نالائق ہوں میں😔

پوری رات گزر جاتی ہے ایک ہی شخص کو یاد کرتے کرتے💔

 Haider Ali🔥:
 خط میں میرے ہی خط کے ٹکڑے تھے۔۔۔۔

اور  مجھے  لگا،  کہ  جواب  آیا  ہے۔۔۔۔

Haider Ali🔥:
 اُنہی راستوں پر، جن پر کبھی تم ساتھ تھے میرے۔۔۔۔

مجھے روک روک کر پوچھا، تیرا ہمسفر کہاں ہے۔۔۔۔

Haider Ali🔥:
 اسے دل سے نکالتے نکالتے,

دل کو خود سے نکال بیٹھے..!!

Haider Ali🔥:
 روتے ہیں وہ راستے مجھے تنہا دیکھ کر۔۔۔۔

جن پر تیرے بغیر میں گزرا کبھی نہ تھا۔۔۔۔

احمد فراز
Haider Ali🔥: 
یادوں کی قیمت وہ کیا جانے جو یادوں کو مٹا دیا کرتے ھیں.

 ""دوست""

یادوں کا مطلب تو ان سے پوچھ جو یادوں کے سہارے جیا کرتے ھيں
Haider Ali🔥:
 زمین پیروں سے نکلی تو یہ ہُوا معلوم ۔۔!!

ہمارے سر پہ کئی دن سے آسماں بھی نہیں💔

Haider Ali🔥: 
اف گردن جھکا کر پھر دیکھتے ہیں تصویر یار... 
تقاضہ عشق ھے کہ تیرا دیدار بھی ادب سے ھو....

Haider Ali🔥: 
‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎تیری حسیں نگاھوں _______کے تبسم کی قسم 

سو بھی جاوں تو تیرے ____خواب  جگا دیتے ھیں

Haider Ali🔥:
 ‏اُسے کـــــــــہنا مُجھے اس کے بِنا رہنا نہـــــــــیں آتا...

بہت کـــــــــچھ دل میں آتا ھے مـــــــــگر کہنا نہیں آتا
Haider Ali🔥: 
💞ﻭﮦ ﺑﺲ گیا هے ﺟﻮ ﺁ ﮐﺮ هماﺭﯼ ﺳﺎﻧﺴﻮﮞ ﻣﯿﮟ💞

💖ﺟﺒﮭﯽ ﺗﻮ ﻟﮩﺠﮧ هماﺭا ـــــــــ ﺩﻋﺎﺅﮞ ﺟﯿﺴﺎ هے 💖

Haider Ali🔥:
 محــبت جیــت جــائــے گــی اگــر تــم مــان جــاؤ تــو.

میرے دل میــں تــم ہــی  ہــو اگــر تــم جــان جــاؤ تــو.
 Haider Ali🔥: 
🌹❤ تیرے بعد نظر نہیں آتی مجھے کوئی منزل ❤🌹 ❤🌹

 کسی اور کا ہونا میرے بس کی بات نہیں 🌹❤

Haider Ali🔥:
 میـــں نے اُس کی یہ بــات بھـــی نا مانی○

اُس نے کــــہا تھـــا آپـــنا خیــــال رکھـــنا....💔

Haider Ali🔥:
 تیرے سوا _____کسی کو ایک پل نہ دوں___ 
دل تو بہت _____ دور کی بات ہے____❤

Haider Ali🔥: 
!ارے قربان جاؤں میں ان کی اس سادگی پہ!!!

جو کہہ گئے دل💓 ہی توڑا💔 کونسی جان لے لی!!

Haider Ali🔥:
کل بھی ہم تیرے تھے اور
آج بھی ہم تیرے ہیں
فرق اتنا ہے کہ
پہلے اپنا پن تھا
اب اکیلے ہیں           💔💔💔

Haider Ali🔥: 
💔زیادہ ہی نفرت کرنے لگا ہے۔۔۔۔۔ یہ زمانہ ھم سے،،

اُن سے کہہ دو کہ حُسن نہ سہی #دل تو ھم بھی رکھتے ھیں،،
Haider Ali🔥:
 طلب کریں تو یہ آنکھیں بھی ان کو دے دوں
مگر یہ لوگ ان آنکھوں کے خواب مانگتے ہیں
💔ملک صاحب 💔
Haider Ali🔥:
 ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﺭﻭﭨﮫ ﺟﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺑﮯ ﻭﻓﺎ ﮨﻮﻧﺎ.

ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ ﻟﻤﺤﮯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﮨﯿﮟ...!!!

Haider Ali🔥: 
طبیعت میں اپنی اک گہرا راز ہوں

کہ میرے سوا مجھے کوئی جانتا نہیں

Haider Ali🔥:
 زمانہ وفادار نہیں  تو کیاہوا اے۔دل💔👉

دھوکےباز بھی تواکثر یار ہی ہوا کرتےہیں💔👉

دوکھے باز لوگ
Haider Ali🔥:
 تیرا خیال درست ہے کے _____وہ خوبصورت ہے مگر
مجھے حسن یار سے نہیں بس اپنے یار سے محبت ہے
   ::

Comments

Popular posts from this blog

Funny poetry

Poetry